Simon Saanum

Väntan

Jahopp. Nu blev ja sjuk så som jag ALLTID blir bör ja reser.. Jag blir less och irriterad men det är väl bara bota ihop !
Vilodag i söndags sen tränade jag två gånger om dagen mån, tis, ons och kände mig särskillt stark på tisdagen men lite småseg på onsdagens eftermiddagsträning (kanske inte så konstigt)
Men vaknade med stel nacke, tog mig ändå ut på en rejäl promenad (fick skoskav som straff) och senare efter frukosten beställde jag en massage för jag kände att nacken stramade sig mer och mer, sedan började en förkylning krypa sig på. Så igår gjorde jag inte mkt mer än så och idag har jag bara legat på rummet.. Försökt röra på nacken och gjort lite yoga. Håller tummarna för att jag kan göra en lätt eftermiddagsträning imorgon..

I söndags var vi förresten på Chanel 7 och kollade på en av thaiarna som tävlade 

Nu ska jag fortsätta läsa böcker och semestra, tycka synd om mig själv och vänta ut förkylningen 

PoK
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: