Simon Saanum

Välkommen tillbaka

Hej igen. För ca 7 månader sedan lämnade jag Thailand efter att ha brottats med infektioner och motgångar den sista månaden. När jag kom hem så blev jag kvitt sjukan och har haft en bra sommar med mycket fiske och vattenlek. Har hållt igång fysiken under sommaren mestadels genom löpning men när jag började jobba igen så körde jag igång boxningen också. Annars har jag inte orkat med så mycket fokus på att utvecklas, tyvärr..

Resan har gått bra och Nu är jag tillbaka i paradiset och även fast det är fruktansvärt tungt att träna i den här fuktiga värmen känns det underbart.. För att nämna något om skillnaden på Thailand i oktober jämfört med mars så är det mycket fuktigare nu (regnperioden håller på att avrundas) och allting är mycket grönare.
Dock känns de varmare nu.
För att uppdatera en aning så är jag ju tillbaka på Sitsongpeenong Muay Thai gym i Bangkok.
Jag landade i onsdags och var här på campet redan vid 10 lokal tid (kl 5 i Sverige, flyget gick kl 15 från Arlanda)
Men jag har helt slut efter resan och sov ett par timmar på dagen. Käkade på kvällen och sov sedan hela natten, åt frukost och sov en stund på dagen.. Sen körde ja igång träningen(tors em)
Tränade både morgon och kväll igår men orkade inte träna imorse(lör)..
Och jag som tyckte att jag var i bra form känner att träningsvärken talar för annat. 
Jag delar rum med en portugise som är 51 år. Han tränar två gången om dagen och ger bra motivation :)
Jag var hos frisören igår och klippte mig dessutom tog jag en rakning. Klippningen var fullt godkänd medans rakningen var inte i närheten av bra. Inga varma handdukar knappt ngt lödder, han missade stora fläckar och ingen parfym, så jag fick komplettera när jag kom hem..
Jag hoppas att jag kommer ha lite roliga saker att skriva om fram över även om det bara är träna sova äta som dagarna fylls med här..

Puss o kram 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: