Simon Saanum

På G igen

Nu är jag snart på spåret igen, nacken känns OK och förkylningen är snart borta.
Jag tränade imorse fast rätt så lugnt och ska träna eftermiddagspass snart.
Igår var jag med Frank och Will från Australien, på en tur i staden, Frank som varit här många gånger tog oss med och käkade gött och sedan badhus. En ångbastu, en vanlig bastu, en knappt 10 gradig pol, en varm pol och en aningen större bassäng som man kunde simma i.. Det var grymt skönt, tyvärr glömde jag ta bilder, så jag får komma ihåg det om jag går dit igen :) 
Portugisen har åkt hem och jag har istället fått en kille från HongKong som rumskompis
 
Jag har bokat match den 6 nov på Loi Krathong festivalen här i Bangkok. Det ska bli spännande och den här gången möter jag en "farang" (thailändarnas ord för västerlänning)
 
Önskar alla en bra vecka :) det ska iallafall jag se till att ha 
puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: