Simon Saanum

En vecka till match

Hallå i stugorna där hemma i höstmörkret.. Hoppas ni har det bra och laddat upp för november. 
Själv håller jag på att ladda upp inför match och idag är det en vecka kvar.. Därför bestämde jag och två andra som också ska gå match inom kort att vi skulle springa och sedan simma på morgonen, istället för att sparra..
Det gick enligt planen tills jag hoppade i poolen och skar upp stortån på en trasig kakelbit.. Då slog åskan ner, som morsan hade sagt. Fy faan vad arg jag blev. Det var ju det sista jag behövde liksom.. 
Men det är bara finna sig i detta och försöka träna det som går.. 

Annars har träningarna rullat på som vanligt och jag känner mig helt OK även om det är tungt ibland.. 

Igår så tränade vi på morgonen och när vi kom tillbaka till rummet märke Frank att det var ett bett från nått djur på sin laddaladd till telefonen, sedan såg vi att det var skräp på golvet..
Hmm. Konstaterade att vi kanske hade haft påhälsning. En ödla kanske ? Sen gick Frank och åt och jag satt med datorn i sängen, när han kom tillbaka öppnade han bara dörren sen hörde jag att han sprang i korridoren. När han kom tillbaka förklarar han att han mötte en stor kloakråtta i dörren och att han jagade den ut. Jag sitter kvar i sägen med datorn i knät och tror ju att han skojar.. Men ja märker att datorn inte laddar längre och ser att råttan ätit av sladden ! Inte bara ett bett utan den var helt av.. 
Alltså måste råttan ätit av kabeln medans jag satt i sängen och hade hörlurar med musik i, för datorn laddade när jag satte mig där.. 

Vi var på thaiboxning på Lumpinee Stadium i tisdags också.. Sittichai, en av de thai fighters från gymet gick titel match.. Det var en upplevelse och kul att se den nya stadion (jag hade ju turen att få uppleva en av dom sista matchkvällarna på den gamla stadion)


Fyller ut med lite fler bilder :)





Såhär ser rummet vi bor på ut.. Dock inte riktigt så städat som bilden visar :)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: