Simon Saanum

Blått öga och tandläkarbesök

Tjena hej hallå.. 

Det är knappt att jag vågar säga de själv eller tänka påt men nu är ja helt frisk.. Om man bortser från blåklockor, svullen näsa/bihålor lårkaka och träningsverk förståss !

Igår var vi på badhuset igen.. Det är så jävla gött, de känns att det är riktigt bra för kroppen och man sover som en stock efteråt..

I lördags var vi på thaiboxning här i Bangkok på köpcentrum Bankapi

Och efteråt åt vi riktigt lyxigt. Sushi bar kan man säga där all mat kom på rullande band precis framför, man fick ett kokkärl att lägga den mat man ville tillaga i och då kunde kan ju blanda som man själv ville.. 

I söndags var vi också på thaiboxning fast i Pattaya och en av de som har kontrakt här på gymet gick match. Ben vann på poäng efter 3 hårda fonder

Det var riktigt hård boxningssparring på eftermiddagsträningen i går(mån) och jag fick mig en rejäl blåklocka av Will 
Dessutom tror ja att jag skadade tanden under sparringen för jag hade en trasig tand.. Jag tror att det är en lagning eller en del av en lagning som gått bort. 
Så idag har jag vart hos tandläkarn. Mycket bra, erfaren och framförallt försiktig tandläkare.. Jag skulle nog säga att det var precis som att gå till tandläkarn hemma fast bättre. Dessutom kostade 630 bath (1000bath=knappt 250kr)

Killen från Hongkong jag bodde med förra veckan har åkt hem och jag har flyttat ihop med en kille som heter Frank  från Australien. Han är en grymt duktig och högt rankad fighter. Bilden nedan är jag Frank och Will 


Nu ska ja ladda inför eftermiddagsträning och en tur till Lumpinee för att titta på mer thaiboxning ikväll :)

Klart slut

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: