Simon Saanum

Nytt gym, nytt boende

I söndags var vi i Pattaya igen för att hejja fram Frank. Han gick en så kallad 4 man tournament som går ut på att vinnaren möter vinnaren från två matcher som lottas av 4 deltagande(3 matcher alltså). Han gick första matchen mot Tobias Alexandersson från Sverige men förlorade tyvärr på ett domslut, som enligt mig inte stämde överens med vilka prestationer som visades i ringen..

Igår var vi ute och gjorde Bangkok.. Jag, Vid från Kroatien, Boyka från Switzerland och Jo från Filipinerna drog först till ett stort varuhus, Bangkapi.




Sen åkte Jo hem och vi åkte till chinatown där Frank mötte upp oss..
Sedan åkte vi till Kosan Road och gled lite. 
Där sprang jag på en kille från Burma som jag lärde känna på Koh Tao förra året.. Kul återseende :)

Sen åkte vi vidare till två andra små marknader typ och sedan till sukumvitt 3 där vi åt riktigt go mat.. Jag åt en gratäng med zucchini och lammfärs, redit gött ! 



Riktigt go sista dag med härliga grabbar som jag mött här på campet..

Planen är att nu ska jag och Boyka kanske bo men iallafall träna på ett gym i sukumvitt området. Det kommer vara mycket billigare och så länge vi kan hjälpa varandra med träningen så känns det okey att det inte är riktigt samma kvalitet på tränarna. 

Over and out 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: