Simon Saanum

Imorgon smäller det

Igår sprang jag på morgonen och sedan var vi på badhuset igår kväll. Idag tog jag en rejäl promenad på morgonen och ska väl göra det imorgon med. Annars tar jag det lugnt och jag passar på att lyssna på ljudbok. Jag har precis lyssnat klart på Tempelriddaren av Guillou. Grymt spännande, kan knappt slita mig.

Imorgon är det matchdag för mig och Dejan, vi kommer slåss i ett varuhus tror jag, Sicon square eller nått. Jag känner mig inte i närheten så orolig eller nervös som gångerna innan men de kanske hinner komma imorgon :)
För övrigt känner jag mig bra i kroppen förutom att jag är lite spänd i nacken och tån har läkt riktigt bra. 

I söndags var vi i Pattaya och kollade läget, jag, Frank, Will och Boyka.
Käkade gött och gick mest och kollade.
Pattaya ligger ca 2 timmar öster om Bangkok och är en av de mest kriminella platserna i Thailand vad jag förstått. Det var mycket ladyboys och försäljare. Det ligger vid havet så de finns strand och där var mycket partyställen.. Ja vet inte vad ja ska säga mer än att jag tyckte det räckte med det jag såg. Det var hur som helst vackert i solnedgången 





Nu ska jag gå ut en sväng på kvällskvisten och sedan ta mig en god nattsömn :)

Håll tummarna


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: